Twitter response:

Wie zijn we

Wie zijn we?

TEAM

Wij, Catena Urso, Luc Senci en Jonathan Denblinden verwelkomen je graag bij Event Moments. Ruim 3 jaar baten wij Kids Moments te Schepdaal uit. Naast onze binnen- en buitenspeeltuin bieden we ook events aan die we zelf organiseren. Het is ook mogelijk om samen met ons op ontdekking te gaan welk feest het beste bij jouw visie en missie past… Hiervoor ontwikkelden we “Event Moments”. Hoe we dit aanpakken staat ook verder beschreven.

Luc is een geboren zelfstandige en baatte voorheen in het Brusselse krantenwinkels uit. Als zaakvoerder beheert Luc de zakelijke kant en is hij het aanspreekpunt van de zaak. Kassa, bediening aan tafel, administratie, beheer van de website en sociale media,… zijn de taken die Luc behartigt.

Catena is de vrouw van Luc en staat als medezaakvoerder mee aan de wieg van Kids Moments. Catena is het creatieve brein achter de organisatie en tovert een themafeest om tot iets spectaculairs en uniek. Punctualiteit en afwering draagt ze dan ook hoog in het vaandel. Organisatie van de zaal, bediening aan tafel, kassa en algemene coördinatie,… zijn de taken die Catena graag voor zich neemt.

Jonathan Denblinden is medezaakvoerder sinds 2015 en staat vooral in de keuken. Als chefkok tovert hij de mooiste gerechtjes op het bord. Combinatie van smaak, verse producten en creativiteit gaan samen. De Chef kok is gespecialiseerd in: banketten, meeting, en brunches. De creatieve duizendpoot houdt zich ook bezig met de bediening aan de tafel, kassa, outdoor, algemene coördinatie,…

De drie zaakvoeders krijgen ondersteuning van een kuis- en poetsploeg, opdieners en afwassers en externe creatieve partners.

VISIE

We vinden het belangrijk om een event ten volle te benutten. Daarom zijn de locatie, inkleding en het eten belangrijke aspecten bij de organisatie van een event.

De prijs en kwaliteit gaan hand in hand. Daarom vinden wij het belangrijk om samen rond de tafel te gaan zitten en te bekijken welke mogelijkheden voor jouw event van toepassing zijn.

Een brede doelgroep is dan ook het ankerpunt binnen ons bedrijf. Kinderen, jongeren, volwassenen, senioren,… Bedrijfs-, privé-, schoolfeesten,… Alles kan en is bespreekbaar naar jouw wensen, populatie, prijs,…

Uw boodschap en doel is de basis van een geslaagd event.

AANPAK

Wij nodigen je graag uit om eens te komen kijken naar onze zaal, keuken, outdoor-gedeelte. Jouw idee wordt afgetoetst met onze visie en mogelijkheden. In de mate – dat je zelf verkiest – bekijken wij de betrokkenheid van jouw vooropgestelde event.

Standaardformules voor zowel feesten in combinatie met verschillende menu’s zijn ter beschikking in de zaak en kan je ook terugvinden op onze website. Maar we luisteren natuurlijk ook heel graag naar jouw wensen.

Als creatief team passen wij ons graag aan jouw verzuchtingen en wensen aan. Transparantie en objectiviteit toetsen wij graag af samen met jou aan de hand van een offerte. Indien er nadien nog opmerkingen of vragen zijn kan hierover steeds gecommuniceerd worden.

De subjectiviteit waarbij vaak het filosofische aan bod komt gaan hand in hand met het creatieve aspect én geven dan ook ruggengraat aan jouw event.

Wij halen het maximale uit jouw event en streven dus ook naar perfectie. Het werken met verse producten (seizoensgebonden) en de veiligheidsnormen zijn belangrijke pijlers binnen ons bedrijf.

Event Moments waar kinderen prinsen zijn en volwassenen koning!

IMG_5011

Ontwerp EVENT MOMENTS 1 op 5 copie

event logo met FEESTZAAL jpeg